Skriv din beskrivning här!

A million feelings

Idag har jag solat med Olivia. Yeey vet inte om vi blev någe bruna men vi hoppas ju. Hon gick hem vid halv fem typ och sen lagade jag mat till la familia. Asgott! Har planerat onsdagskvällen med brudzen också! Vi ska grilla vid busviken i Älvnäs! Jag hoppas bara att det var några som var på? Har inte fått några direkta svar på facebook. Sen träffade jag Jessica, vi gick i typ en timme och jag åt glass. Sen gick vi hem var och en till sitt. Hängde vid datan och nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Ska upp till stallet och rida imorgon! Freddan hänger fan på! På torsdag ska jag shoppa!!!! WIHO! Ska fan shoppa sönder mig själv.
El perro runt halsen<3
Har ju förresten damp på min blogg förövrigt! Får ju inte dit någon jävla header jävel som jag vill ha! Skitirriterande! Någon måste hjälpa mig! Please? Pooooz


el perro <3

2011-04-21 · 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback