Skriv din beskrivning här!

Bra dag!

Hej lovers! Nu ska jag berätta om min dag. Den började med Svenska, läste lite i min bok och sedan gjorde jag, Amanda och Olivia nationellt muntligt i engleska. De gick riktigt bra enligt våran lärare. Var jätte nervös innan men det gick bra! Sedan hade vi Spanska, gjorde inget speciellt, läste nalle puh.. Sedan var det lunch. Helt okej mat idag. Sedan Iup och jag lyckades faktiskt göra något på en timme (y). Och nu till det roligaste. Bilden. Fyfaaan vad kul jag jag hade. Lektionen var fett slapp och alla satt och tittade efter motiv att rita. Egentligen pratade vi bara. Jag och Malin ritade med akrylfärger på Jessicas ansikte, till slut såg hon ut som en krigare/indian/indie med en prick i pannan :$ Martin fick sig en färgklick på kinden av mig också :$ Han blev skitsur och gav igen.. Vi fick sluta tidigare så de var chill. Gick hem, käkade mellis och gick ut med Puma, sprang till bussen för att hinna upp till stallet. De var galet kul att rida idag, tänker inte tråka ut er men det gick super bra verkligen. Sen tog jag bussen hem och nu har jag ätit och duschat och sådant. Ska alldeles strax sova, ska bara hänga upp min tvätt först..
Ullis söta kaninungar!


åhhhhhhhh sötasötaaaaaaaa

2011-04-29 · 07:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback