Skriv din beskrivning här!

Me

Namn: Emma Lovisa Söderkvist

Piercingar: Nej

Tatueringar: Vill ju ha.

Längd: 1.63

Skostorlek: 39

Hårfärg: Blond.

Fräknar: Yes

Motto:

Kär? Nej.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja.

Tycker du att du är attraktiv? Nej.

Dricker du? Nej.

Röker du? Usch nej.

Vilket schampo använder du? Garnier.

Vilken parfym använder du? Oj, det är många olika.

Vad är du rädd för? Är inte rädd för något speciellt.

Gillar du att tvätta? Hahah vadå gillar?

Gillar du berg- och dalbanor? Absolut!

Senaste...

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg..

Filmen du köpte? Köper inte längre.

Låten du hörde: Hahah du är så yeah yeah wow wow, blir glad av den!

Låten du laddade ner? Chris Browns senaste album.

Personen du ringde? Fredrika

Personen som ringde dig? Mamma.

TV-program du såg? Slö tittade på go kväll igår med mamma.

Person du tänkte på? DW

Favorit...

Låt: Har ingen men Pressad av tid är grym just nu.

Sak att göra: Umgås med vännerna

Sport: I don't know, rida är ju kul annars skulle jag ju inte hålla på med det liksom..

Dryck: Pepsi

Kläder: Har ingen favorit..

Film: The Notebook, The last song, Top Gun.

Bil: Jag är inte så insatt i de ämnet.

Serie: Vänner.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Tyvärr ja..

Gråtit över en flicka? Jo det har man väl..

Ljugit för någon? Jaa..

Varit i slagsmål? Slåss inte

Blivit arresterad? Nej inte direkt

Träffat någon från internet IRL? Nej..

Antal...

Gånger du varit kär? Inte många gånger alls

Gånger ditt hjärta brustit? En eller jag vet inte..

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen gång skulle jag tro.

Tjejer du kysst? Hahah noll.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många,

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 2 eller tre kanske..

Senaste...

Boken du läste? Läser "Saker som aldrig händer" just nu.

Personen du fick e-mail av? Ingen aning, tumblr kanske.

Personen du fick brev av? Mormor :$

Personen du fick sms av? Fredrika.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår kväll.

Saken du köpte? Den nya daimglassen i fredags..


Vad har du gjort idag? Inget alls, slappat.
Var det kul
? Helt okej..

Brukar du svära mycket? Jag vet inte.. Kanske.

När stiger du upp på morgonen? Det går i perioder, just nu brukar jag vakna typ runt halv nio.

Vad har du på dig? Jeans, linne, skjorta.

Vad ska du göra ikväll? Jersey Shore, och titta någon film kanske.

Vad är du allergisk mot? Inget alls.

Var har du ont? Ingenstans.

Använder du hårspray Ytterst sällan.

Kan du stå på händer? Neej..

Håkan Hellström eller The Ark? Vilka?

Salt eller socker? Socker.. hehehehe

Gillar du ketchup? Nja..

Är du glad nu? Vet inte om jag ska kalla det glad.

Var du glad igår? Hahah var glad halva dagen..

Vad dansar du till? Musik brukar väl få igång mig

Stockholm är... ? Min hemstad

Göteborg är... ? En stad helt klart!

Kan du sjunga? Klart jag kan, om det låter bra är en annan femma

Spaghetti eller makaroner? Usch vad jobbigt det blev. Båda!

Land du vill besöka? Nya Zeeland, Thailand & USA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback