Skriv din beskrivning här!

Morfar är bäst!

Morfar lyckades fixa så att jag kunde surfa runt när jag är här weei. Vi kom hit runt halv ett kanske, då käkade vi lite lunch och sen var vi ute och gick i ungefär en och en halv timme (Y) Sen låg vi alla tre på framsidan och stekte, najs! Jag somnade till en stund där också. Tror att jag fick lite bränna faktiskt..  Nu sitter jag i deras vardagsrum och bara tar de chillpill. Imorgon ska jag jobba.. Suck.. Orkar inte, tråkigare finns nog inte. Ska i allafall hit efter att jag jobbat färdigt! Mormor fyller år så vi ska fira henne lite grann och så. Funderar på att köpa en ny sån här bandeu bh som jag köpte i torsdags. Har nu en turkos och en ljusrosa. Såg att de fanns lila också och dem är fett sköna och najsiga! Hahah får ta mig en funderare helt enkelt!
Håret mitt har i allafall blivit ljusare (Y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback