Skriv din beskrivning här!

Sover med sminket på (Y)

Nu på kvällen tog jag och Fredrika en prommis med Pumi, vi stötte på Felicia av en slump och sedan Amanda och Amelie.. Vi stod och pratade lite och sedan fortsatte Amanda åt sitt håll och jag, Fredrika, Felicia och Amelie följdes åt en bit innan vi skiljdes åt vi med. Jag och Fredrika tog en liten tripp runt Ekerö, dock inte lika lång som dagen innan. Det var förbaskat kallt ute. När jag kom hem chillade jag bara vid le datan.. Tittade på Glamourama. Ska snart sova i believe..
'
Innan jag gick ut!
Imorgon ska jag hänga med min strippa <3 Även kallad Olivia yeey! Vi har inga direkta planer. Ska nog bara ta't lungt och hoppas att vädret är på vår sida så att vi kan sola lite. Nu ska jag fortsätta titta på Charlie St. Cloud!!
I die.


sexig, profilbild nästa <3

2011-04-19 · 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback