Skriv din beskrivning här!

Den perfekta lördagen.

Dagen började med en promenad med min bebis. Åt sedan frukost utomhus med min familj, troligen den sista för i år.... Dammsög och duschade, klädde på mig, sedan mötte jag Olivia vid Tappström och åkte in till stan. Vi shoppade först där inne. Käkade lunch och när vi är redo att åka till Ropsten för att möta upp dem andra med båten får vi reda på att dem inte är där förns om en och en halv timme. Vi passade på att ta en snabbis till Kista eftersom att jag inte hittade en av tröjorna jag ville ha inne i stan men visste att den fanns i Kista. In på Gina och Accesorize och sedan mot t-centralen och sedan vidare mot Ropsten. De var ett jävla flängande. Väl i Ropsten gick vi ned mot vattnet och satte oss och väntade på dem andra. Hoppa på båten, jag och Olivia satt först längst bak men efter ett tag vågade vi oss fram. Det var med skräckblandad förtjusning som jag satt där. Det var asläskigt för de var skit höga vågor men de var ju kul samtidigt. Skulle inte bli förvånad om Olivia fått blåmärken av att jag höll i henne.. Vi åkte mot Grinda och efter en och en halv timme typ var vi framme. Lastade ur och satte oss på ett berg och väntade på maten. De var verkligen hur mysigt som helst. Åt upp och lastade in igen. Sedan skulle de badas, jag och Olivia avstod dock. När dem var torra satte vi oss i båten och mös innan vi for iväg hemmåt. Kom hem rätt så sent som sagt. Men gudars vad mysigt det var!! Super härlig dag!
Fett gulliga.
¨
Haha.
Kvaliten är halv kass för att dem är tagna med mobilen. Men de var superfint och så där ute!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback