Skriv din beskrivning här!

Deppmode.

Har varit helt nere hela kvällen. I eftermiddags var jag och hälsade på Tappen igen hihi. Hälsade på Maria och Carina. De var väldigt härligt att se dem igen! Saknar dem som attans båda två. När jag kom hem gick jag en powerwalk med Puma. Sen blev jag helt deppish så tog de lungt framför tv:n och läste om 9/11 attackerna. De funkar att läsa om andras problem när jag själv mår sådär. Har ju glömt att berätta de bästa som hänt denna vecka. KULTINGAR PÅ SPÅNGA!!! Så gudomligt söta att man bara vill ta en under tröjan och sno med sig hem, ge dem piller så att dem stannar i växten och krama sönder dem. Sötaste jag någonsin skådat.


i picasa ;) eller klicka dig in på picnik.com! då är det dock på franska, fast du kanske kan hitta på engelska! :)

2011-08-30 · 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback