Skriv din beskrivning här!

If a hug represented how much I love you, I would hold you in my arms forever.

Igår vid fem typ så träffade jag Emma N vi gick hem till mig och satt och snackade lite och så. Superkul att träffa henne igen!! Åt middag med mamma och pappa efter det, efter de gick jag ut med Fredzan och Puma i två timmar. Hade sällskap med Lova till kyrkan också. Jättekul att träffa henne också! Väl vid kyrkan träffade vi Emma N igen och då även Hanna W. Idag till skolan hade vi sällis med Elin och sedan även Lotta. Vi hade guidning av djurhuset idag det var verkligen superstort och ascoolt! Tog även något sorts foto också. Nu ska jag äta mellis och sedan ut med Puma tänkte sätta upp lite lappar om hundrastare. Får se om jag får något svar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback