Skriv din beskrivning här!

Trött.

Kom precis hem från min och mina föräldrars tripp till Barkarby. Fick hem mig massa fina saker. Hittade även en säng och en garderob som jag båda totalälskar. Ni får se alla grejer när allting är färdigt! Vet inte om jag har nämnt det här i bloggen men jag ska faktiskt byta rum. Nu bor jag på övervåningen men jag ska flytta ned. Ska bo i arbetsrummet mellan köket och vardagsrummet. Tror det kommer bli perfekt, ska ha New York på ena väggen och rosa på dem andra. Men som sagt så får ni se allt när det är färdigt. Efter Barkarby åkte vi till Kista och käkade. Jag kollade på lite kläder men köpte inget. De ska jag göra nästa månad när jag får min feta lön. Najs. Nu blir de Gossip Girl.
Och godis. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback