Skriv din beskrivning här!

Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Fett viktig brud i mitt liv!! Har känt Fredrika länge också, gick på samma dagis och allt. Dock hade vi en "paus" från sexan till åttan vi började i olika klasser och sånt där. Vi började umgås igen på vintern i åttan igen och det kändes verkligen som att dem där två åren aldrig hade inträffat. Nu är vi bezta vänner igen och jag kan verkligen prata med henne om allt. Hon är så rolig, dels för att hon bara är det. Men hon vet typ exakt hur jag fungerar. Hon vet vad jag blir arg, av glad av osv. Hon är lika intensiv som mig och när hon inte är det men jag är de säger hon att jag måste lugna ned mig och så gör jag det bara sådär.. Coolt va? Jag älskar dig gullis<3


haha, söööötiss, älskar dig <333333333333333333333

2011-12-02 · 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback