Skriv din beskrivning här!

Planering för veckan.

Idag: Skola som bestod av engelska, svenska och gympa där jag och några andra tjejer sov i en koja byggt av madrasser. Kom hem gick ut med Puma och har inte gjort ett pillevick hemma. Ska ta ett bad snart tror jag.
Tisdag: Skola och sedan julklappsshopping inne i stan. Har inte köpt en endaste present hittills. Paniken!! Ska i alla fall möta upp mamma runt fyra när hon är klar på jobbet, ska hänga med henne lite tror jag och kanske äta middag inne i stan.
Onsdag: Vanlig skoldag först och sedan hämtar mormor och morfar mig. Åker till barkarby med dem och ska handla lite mer julklappar och sedan gå på Ikea och mäta ut möblerna jag vill ha i mitt nya rum. Sover där på kvällen.
Torsdag: Chillar hos mormor och morfar sedan åker jag nog hem någon gång på eftermiddagen.
Fredag: Alla är lediga här hemma så det blir nog lite julmys. Ska äta på Texas Longhorn och pynta granen på kvällen i allafall.
Lördag: Julafton!!!! Åker hem till mormor och morfar lagom till Kalle börjar. Är där resten av dagen! MYS.
Söndag, måndag, tisdag: Jobbar, 11-20, 11-15, 16-20. Tagga New York.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback