Skriv din beskrivning här!

En tråkig lista bara.

1. Tre namn jag lyssnar till: Emma, Söder, Söderkvist.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag skrattar mycket och är pratglad.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är lat.
4. Detta är jag rädd för: Att bli ensam, inte bli kär.
THIS^
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, vänner, roligt.
6. En sak jag absolut inte skulle kunna vara: Djurplågare.
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner, shoppa, resa, äta, lyssna på musik, skratta.
8. Detta vill jag göra just nu: Skriva klart listan.
9. Egenskaper jag vill att min partner ska ha: Humor, mogen men ändå barnslig, snygg(ingen egenskap jag vet),       lätt att prata med.
10. Jag vill gifta mig: Ja. Men de får tiden utvisa.
11. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa massor, göra karriär, bli riktigt jävla kär.
12. Hur många barn vill du ha om du vill ha några: Två eller tre.
12.5Något jag vill ha i present: Iphonen som kommer ut i höst kanske.
13. Detta har jag på mig just nu: Mjukisar och ribbat linne.
14. Favoritkläder: Snygg klänning eller jeans, blus och kavaj.
15. Favoritdjur: Min alldeles egna vovve.
16. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Haha, jag kan nog lyssna på vad som helst. Idag är det Justin Bieber, i morgon Kent och nästa dag Snook. Typ så.. José Gonzalez finns med nästan varje dag i allafall<3.
17. Favoritlåt just nu: Har fan ingen för tillfället.
18. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Hmm... Har nog inget sådant ämne. Tyckte alla var lika tråkiga eller roliga hur man nu vill uttrycka sig. Men Engelska är kul att prata i alla fall.
19. Stjärntecken: Vädur.
20. En bok jag älskar: Malin+Rasmus=Sant och Syskonkärlek.
25. En film jag älskar: The last song.
26. Tv-program jag gillar: Sex and the city, Vänner.
27. Favoritdoft: Min nya Flora.
28. Detta äter jag gärna: Tacos!
29. Dricker helst: Superbubbligt vatten men helst Pepsi Max.
30. Favoritgodis: Hallonlakrits skalle och ferraribilar.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Nya Zeeland, New York, Miami, L.A, Australien.
32. Färg på mina ögon: Blå.
33. Min längd: 163 cm.
34. Jag tror på: Kärlek.
35. Jag spelar inte: Piano, gav upp när jag var yngre. Dötrist.
36. Person jag beundrar: Beundrar väl ingen direkt men Lauren Conrad har fina kläder,  Ashton Kutcher, Natalie Portman och Leonardo DiCaprio är alla bra skådisar jag älskar! Och Zac Efron. Och vi får ju ej glömma Jake Gyllenhaal!!
37. Så här bor jag: I en villa.
38. Lever du livet? Nej. Men en dag ska jag!
39. Det här tänder jag på: Killar som har fina händer och leenden. ( Såg en kille på tunnelbanan här om dagen som inte kunde sluta hålla på med sin tomma redbull burk med fingrarna och han hade dem finaste händerna jag sett! Höll på att smälla av där och då.) Men framförallt så tänder jag på killar som får mig att skratta.
Liam har ett fint leende..
40. Det här gör mig avtänd: Kaxiga killar med för bra självförtroende, snus.
41. Favoritfärg: Svart. Vit. Rosa. Blått. Grått.
42. Favoritcitat: Life is what you make it. + tusen olika kärleks citat men de tar vi en annan gång.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback