Skriv din beskrivning här!

Inget nytt.

Har inte haft så stor blogglust varken idag eller igår. Har kommit hem runt 6 båda dagarna och varit galet trött då. Igår var jag dessutom skitledsen men orkar inte ta upp det här. Sprang i alla fall ned och badade i Mälaren igår med några flickor. Mycket trevligt och behagligt! Idag jobbade jag på och annars har det inte hänt så mycket. Eller jo. Jag har bestämt tapeter och jag får kanske byta rum!!!!!!! :D Gillar mitt rum supermycket men de känns lite litet och nu ska jag få en egen garderob, istället för att springa in till brorsan titt som tätt, så nu känns de som att jag är redo för ny luft under vingarna. Vi får helt enkelt se hur det blir. I morgon är längsta dagen och jag jobbar 10-16 så de blir till att gå upp vid halv åtta och åka någon gång runt nio. Kommer hem på kvällen där med sen är det bara söndagen kvar och sen är jag ledig tills nästa tisdag!! Superskönt! Nu ska jag sova. God natttt <3
Okej. Får damp. Hade tänkt lägga i massa bilder också för att detta inte skulle bli ett sånt tråkigt inlägg men nu vägrar blogg.se att samarbeta så jag avslutar här och nu innan jag bilr alldeles för uppjagad och inte kan sova. Pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback