Skriv din beskrivning här!

Poolhäng, donken x2, Stockholms glasshus, världens längsta promenad.

Så har min helg sett ut. Badade med brodern igår och fixade en liten stuga uppe i norr till vecka 29 åt familjen. Käkade på donken och Stockholms glasshus på kvällen. Idag jobbade jag och sedan gick jag och Federika ( ;) ) en lååååångpromenad. Tror vi vandrade runt i tre timmar ungefär. Träffade på både Jessica och Martin. Trevlans. Och nu är jag hemma och ska sätta på ett par avsnitt av Vänner och bara njuta av mitt sommarlov. Haha. I morgon ska jag förmodligen träffa Emma och sedan på kvällen drar vi nog några till Södran ska försöka få med mig Emma dit också men de är nog inga problem.
Random 1.0



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback