Skriv din beskrivning här!

Tråk.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Godiset jag köpte.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på Vänner.

Det sista du sa högt: Va?

Det senaste någon sa till dig: Jag trodde du var mamma.

Vad har du druckit idag: Oboy (<3) pepsi.

Vad var det senaste du åt: Godis.

Vad var det senaste du köpte: Det jag köpte idag, halsbandet, klänningen och tröjan.

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.

Vad är det för väder hos dig nu: molnigt och mörkt.

Godaste glassmaken: Choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njääe

Sover du tungt: japp.

Drömmer du mardrömmar: nej.

Trivs du med ditt jobb: Sådär.

Favoritklädsel: Klänning, eller svarta jeans tröja halsband, ring armband.

Favoritlåt just nu: Buffalo Blues med Maskinen

Vad ser du om du tittar till höger: En spegel.

Vad gör dig glad just nu: Att jag ska till Olivias landställe nästa vecka!!!!! :DDD

Vad ska du göra härnäst: Titta på vänner.

Höger eller vänsterhänt: Hoger.

Humör just nu: Normalt.

Favoritgodis: Lite allt möjligt.

Kläder just nu: Just nu har jag mitt nattlinne på mig aka mammas gamla skjorta.

Sommarplaner:? Ska vara kvar här i Övik tills på lördag. Tis/Ons Dalarna med världens bästa. Vecka 33 Grekland med mammi.

Hur många kuddar sover du med: Helst typ 6.

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska:  NATT.
Vad är viktigast för dig: Vänner, familj, kärlek(kläder).

Är du kittlig: ja

Snarkar du: ja.

Stjärntecken: vädur.

Äckligaste insekten: typ flugor.

Längtar du mest efter just nu: En virkad poncho jag ångrar att jag inte köpte.. :P



buffalo blues :DDDD yey maskinen ! haha gillar också den låten :$ Jag får se om jag pallish åka in till stan, we stay in toutch ;)<333

2011-07-23 · 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback