Skriv din beskrivning här!

Har jag en blogg?

Har glömt bort er lite det senaste dygnet. Förlåt förlåt. I alla fall, igår, fredag, städade jag i garderoben, spelade skip-bo med mamma och brodern, sedan åkte jag till centan med pappa och Gustav. Handlade middag och sedan vandrade jag dit igen för att handla godis och sedan ner mot Olivia. Vi tittade på Den lilla sjöjungfrun 1 och 2 :$ hehe. Men dem var fan asbra!! Fast lite töntig ibland.. Vi spelade skip-bo någon gång där i mellan också. Somnade runt två och vaknade vid elva. Drömde bästa drömmen!!! Åh den var så bra!!! Blev glad! När vi vaknade bakade vi scones och åt upp, gjorde oss i ordning och vandrade hem till mig för årets första dopp i poolen!! Det var riktigt kallt. Sedan gick vi upp och satte på oss kläder. Efter det satte vi oss på studsmattan och spelade Skip-bo :$ haha älskar det spelet! Sedan gick Olivia hem eftersom att hon skulle äta lunch och sedan till sina kusiner. Då gick jag ut med Puma en långis och sedan har jag fixat med en annons på blocket. Blev medbjuden ut ikväll också efter det men mamma ville ha mig hemma och jag hade ärligt talat inget emot det :$. Tittade på Tv med mamma och pappa och bara mös. Alltid när jag är hemma sitter jag bara på rummet med datorn så de blev nog glada att jag faktiskt satt med dem denna lördag! För övrigt så har jag gått och blivit förkyld! Men det är inte så farligt så ska upp och jobba i morgon ändå. Efter de hoppas jag på att träffa Fredrika. Hon åker bort på måndag så lär inte se henne på ett par dag. Men nu blir det sängen. Och grattis till dig som läste allt, vilket jävla inlägg. Godnatt på er!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback