Skriv din beskrivning här!

Instagram.

Efterrätten som var ikväll.. Jordgubbar, glass och pepsi max. Livets goda ting är tre.♥
+ Vattenmelon såklart!♥
En egobild bara. Ny profilbild på fejjan kanske?
Plockade ihop en önskeoutfit inne på Topshop i höstas.. Drömma får man.
Puma passade på att sola magen idag lite när solen väl tittade fram.
Grillning på påsklovet och jag och Fredrika förevigade detta med en bild på oss själva. Stencoola i svarta solbrillz.
En morgon innan skolan. Fråga mig inte varför jag har solglasögon inne på mig i badrummet?..
I vintras. Ser jättekonstig ut men gillade den ändå lite.. :$
Man ser det inte så bra men det var faktiskt en dubbelregnbåge!!!! Där missade du något Olivia! ;)
En vanlig dag på väg hem från centrum bara.
Jävlar i havet vad jag älskar denna app!!! Så jävla grym. Bilderna blir så himla fina och man kan välja mellan ca 10 olika sorter. Bilderna blir helt fantastiska jämfört med innan så ladda ned denna app om ni har iPhone eller Ipod (för visst kan man fota med vissa Ipods?) Så sjukt grym. Instagram heter den då och är helt gratis!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback