Skriv din beskrivning här!

Matkoma.

Dagen började med en powerwalk tidigt imorse.. Var helt död efteråt, chillade med SATC och åt mat. Är så jävla mätt nu alltså att det inte är sant! Jag har fått reda på tre mycket glädjande nyheter i allafall, det första är att jag förmodligen kommer få den nya iPhonen som kommer ut i höst!!!! Lycklig. Det andra är att jag kommer få pengar för mina betyg som jag fick nu i våras. Kommer bli 1500 kronor rikare! :DDD. Och för det tredje så ska jag och mamma på Spa kryssning i början av nästa vecka. Inte nu på måndag utan den efter det. Super mys! I morgon blir det till att jobba och det känns inte så farligt faktiskt. Har inget bättre för mig i varje fall. Hörs i morgon lovers. <3


okeej, vi missunderstood eatchother ;)

jadå, är typ sams nu :)

pusss<333333333

2011-06-26 · 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback