Skriv din beskrivning här!

Söndag.

Söndag idag då. Började dagen med lite jobb inne i stan på donkelish. Drog sedan hemåt mot Ica för att handla middag. Hembakad pizza som blev supergod. Och nu på kvällen har jag suttit och tittat på New York-tips på olika hemsidor. Har hittat massa bra affärer som jag lär besöka. I HÖST!!!! Ni hörde rätt. Jag trodde jag skulle behöva vänta till nästa vår men icke sa nicke. Jag är visst inte den ända som saknar The big apple... Mamma föreslår att vi åker tors-mån vilket jag tycker är för kort. Vi måste åka på torsdagen eftersom att jag ska på Rihanna konsert med Olivia på onsdagen så jag ska försöka tjata till mig en dag till efteråt istället! Hoppas hoppas hoppas! Jag är lycklig ändå. YAAAAAY!!! :D :D :D :D :D
Glad jävel.


MEN hjfcsajksfgafdjgkdfshj



DIN LYCKO JÄVEL :OOOOO <3333333

:D

2011-06-27 · 11:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback