Skriv din beskrivning här!

Tapeter och rabarberpaj.

Strax efter mitt inlägg kom mamma och pappa hem då åkte vi direkt till Colorama på Träkvista Torg här på ön för att kolla på tapeter. Vi lånade hem massa böcker med olika tapeter i så ska ta mig tid och titta i dem alldeles strax. Efter middagen gjorde jag rabarberpaj som strax ska avnjuts med vaniljsås. Sätter nog på en film till det. Mys! Börjar inte förens klockan tolv i morgon och behöver då åka vid elva så får en liten sovmorgon i varje fall.


Du har varit för mycket med Viveka :P Det heter iALLAfall ;)

2011-06-29 · 23:02:21

haha Sanna! :)



Nu blir jag sugen på rabarberpajjjjj :( :P

/kramar från Amanda.

2011-06-30 · 10:05:55

tycker i varje fall att det i alla fall är gott med paj

2011-06-30 · 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback