Skriv din beskrivning här!

The reef.

Kvällen var galet härlig och rolig! Chillade först med Martina, Masha, Sahra, Mio och självklart Jessica dåra. Efter en timme eller så drog Maria och Martina på fekke och vi andra drog till Statoil för att hyra film. Blev en skräckis om hajar. Såg bara halva typ men fan vilken B-film fast de räckte för mig. Blev fan asrädd  vissa stunder... En grej som var asrolig var att när vi skulle gå och hyra filmen så flamsar vi typ asmycket och håller på och typ leker fett coola och hoppar runt med luvorna på.. Och vet ni vad som händer?! Jessicas granne kommer runt hörnet med cykeln och alla ba: SHIT! och tar ned luvorna.. Hahahahah askul!! Man måste nästan vart där för att förstå det roliga men ändå.
Nu ska jag väl snart ta och sova. Upp och jobba imorgon som gäller. Jag är nog ändå rätt glad för att jag har ett jobb. De är skönt att kunna köpa typ vad man vill + att de är inte så jobbigt när man väl är där. :P Skulle kanske träffa Louise men får se hur det blir..
Pussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback