Skriv din beskrivning här!

Ahmagad

Johnossi var faaan grymma! Jävlar vilka bra pojkar. Besatt. Det var asnajs att se dem live! Andra gången nu. Blev fan kaos dock bland publiken där vi stod. Asläskigt. Allas skor var typ helt förstörde utav alla som klivit på oss. Jag och Fredrika tog en liten paus för att sätta oss en stund men efter ett tag var vi back on track. Åkte hem direkt när dem spelat färdigt. Kom typ hem för en timme sedan, tittade på lite gamla musik videos med far och nu sitter jag här. Ska typ sova alldeles strax är galet trött! I morgon vet jag inte vad som hittas på men tror jag ska iväg och fixa jeans. Sen såg man ju typ hundra söta boys överallt. Najs.
Right now.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback