Skriv din beskrivning här!

Dagen.

Dagen har bestått av detta.
Jobb på Mcdonalds, 11-15. Gick förvånansvärt fort för det var mycket folk ute idag.. Jag kunde inte vart gladare.

När jag kom hem var det bara att sätta igång med No:n jag är fortfarande inte klar. Kommer få smisk imorgon.. Wellwell.
Tittade på Jersey Shore nu på kvällen. Älskade program <3
Och nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta på en film.
Igår kväll hittade jag en fästing på Puma.. Usch! Usch! Usch! De var så äckligt.. Tog bort den direkt i alla fall och enligt pappa hade den inte suttit i så länge. Max över dagen typ, man kunde tydligen se det på storleken på fästingen. Sen tittade jag på One tree hill och fyfan vilket läskigt avsnitt jag såg precis innan läggdags!! Var tvungen att höra med Viveka som är addicted to it, hur det slutade och hon sa att jag nog inte vill se det själv så hon ska se det med mig :$ När jag skulle sova hade jag lampan tänd.. Heheheh $:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback