Skriv din beskrivning här!

En Woody Allen tragedi.

Såååå. Äntligen funkar bloggen! I´ve missed you guys <3 I alla fall så måste jag uppdatera er om de senaste dygnet känner jag. Mötte ju upp Olivia igårkväll. Vi såg typ halva Titanic, orkade inte se mer. Det får bli i helgen I believe. Hon sov i alla fall över så de var uber mysigt. Hahahah vi tog typ världens roligaste bilder också. Shit. Så. Flippat. Idag då? Gick halvdag i skolan, hade typ en riktig lektion. Sen skulle min klass + D klassen åka och simma. De var rätt chill och inte så jobbigt. De tog aslång tid att åka hem, var typ hemma kvart över fem istället för fyra som jag brukar vara hemma på måndagar men så är det. När jag kom hem tittade jag på Jersey Shore och tog det lungt innan mamma kom hem, vi bestämde vad vi skulle äta så jag gick och handlade, duktig dotter som jag är. Åt middag och hade det trevligt. Hade lite serious talking med mamma också.. Sen gick jag ut med Puma med Veronica Maggio i öronen <3. När jag kom hem gjorde jag efterätt till la familia. De blev asgott. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir de nog lite One tree hill innan jag somnar.
Hörs later.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback