Skriv din beskrivning här!

Lördag kväll.

Trodde kvällen skulle vara fett kass men den var helt okej faktiskt. Tittade på lite One tree hill och sedan umgicks jag med brorsan och vår granne, Johan på studsmattan. Efter ett tag gick vi in och spelade poker, finns i sjön och vändtia. Jag förlorade alla gånger :/ Vi tittade också på lite Jersey Shore och sen gick Johan hem och jag och Gustav var tvungna att sova.. Så jag ska väl alldeles strax krypa till kojs jag med. Som varje söndag ska jag jobba i morgon. Olivia möter mig inne i stan efteråt för att kolla på bikini. Sen åker vi nog hem till var och en och sen sammanstrålar vi igen till kvällen för att se Titanic tror jag nog de blir. Hon orkade inte idag som det var tänkt eftersom att hon jobbat så nu ser vi den i morgon istället. Men nu ska jag varva ned med lite One tree hill. Sov gott! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback