Skriv din beskrivning här!

Maggio vs. Linnros

Hörni! Har lite intressant fakta som jag tyckte var lite kul. Som de flesta vet har ju Veronica Maggio nyligen släppt ett nytt album "Satan i gatan" Som är galet bra förresten! I alla fall. Så har hon och Oskar vart tillsammans, jag vet inte hur det tog slut eller varför men de ryktas om att båda var otrogna mot varann i alla fall. Nu är de så att Oskar Linnros låt "Från och med du" handlar om Veronica och Veronicas låt "Alla mina låtar" Handlar om Oskar. Dem kommunicerar alltså genom sina låtar! Hur sjukt är inte det egentligen. Och om ni lyssnar på Veronicas låt så påstår hon att alla hennes låtar handlar om honom eftersom att alla hennes låtar handlar om kärlek och sådant. Lite kul var det ju! Men samtidigt lite sorgligt ju :/ De är ju kul att deras kärlekstragedier kan bli till så bra låtar.
Såhär stod det på Wikipedia:
Låten Alla mina låtar har blivit uppmärksammad bland musikrecensenter eftersom de spekulerar att det kan vara ett svar på Maggios ex Oskar Linnros låt Från och med du. I Från och med du sjunger Linnros "...en är krossad, en är din, det här är slutet på vår film". Maggio kontrar med meningen "Du är krossad och jag går fri, det handlar om dig." i låten Alla mina låtar.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback