Skriv din beskrivning här!

Måndagsgodis.

Dagen förflöt på bra. Inga större konstighter. Efter spanskan drog jag till Solna, kollade på lite skor först och sedan satte jag mig på donken och pluggade lite. Tror att jag hittade mina avslutningsskor. Sen gick jag till Tandläkaren och allting var bra och sådant. Promenerade vidare till Ica och köpte med mig lite godis.. Åkte hem och nu sitter jag här. Har precis käkat middag, mamma står nere i köket och gör rabarber paj. MUMS!! Jag tänkte plugga kemi nu och sedan chilla resten av kvällen I guess. Fan vilket tråkigt inlägg.
Skooorna!!!
Gooooodiset!!!
Lånade min favoritbok på biblioteket idag! Den är så himla bra! Älskar den♥


åh den boken är så jävla bra. (porrig)



båda vi kommer ha svarta kilklackar på the prom. hehe <3

2011-05-23 · 19:45:29

Sjukt snygga skor!!! :D

2011-05-23 · 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback