Skriv din beskrivning här!

Om mig - Min dag.

Fett tråkigt ämne. Men i alla fall, till den som orkar lyssna. Dagen började med att jag försov mig, hade tjugo minuter på mig att fixa mig i ordning, fixa med Puma, och allt sånt. Jag hann faktiskt. Kom till skolan, hade mentorspass i en halvtimme sen hade jag syslöjd i två timmar. Hann rätt mycket och bestämde med Eva att jag skulle komma på 9Ds lektion på onsdag morgon ,då jag egentligen har sovmorgon, för att hinna bli klar med allt och få ett VG! Sedan gick jag och Olivia hem. Då åt jag en skål med flingor och fil. Sen satte jag mig med mitt So arbete. Blev klar runt tre och då gick jag ut med Puma. När jag kom gjorde jag mig i ordning och gick till Fredrika, lite senare kom Emma och då gick vi till bussen. Åkte till Gröna Lund, mötte upp Gabbi där. Jag och Emma käkade sen chillade vi lite i väntan på Johnossi.  Och det andra vet ni redan. Typ så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback