Skriv din beskrivning här!

Om mig.

Jag heter Emma, jag är 16 år och bor på Ekerö med min familj som består av en mamma, en pappa, en lillebror och en hund! Min mormor och morfar står mig väldigt nära också så dem räknas in i vår familj skulle jag säga. Jag går sista året i grundskolan. Har en helt okej klass, fantastisk ibland, mindre fantastisk ibland. Mina kompisar är de bästa jag har, dem lyser verkligen upp vardagen, så gör även min lilla vovve som jag har. Min alldeles egen. Hon heter Puma och är två år. Bästa hunden<3 Jag är en otroligt stor djurvän, älskar djur. Jag är antingen jätteglad eller jättesur/arg/ledsen. Har inget mittemellan.. Jag skrattar mycket även åt saker som inte är så roliga bara för att vara snäll.. Så de får räcka nu.
Bästaste vännerna! <3
Sötisen.
Orkar inte lägga in bilder på familjen för jag har inga på datorn.. Får bli en annan gång.


räknas jag också som din bästaste vän eller råkade min hand bara vara där? :s

2011-05-07 · 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback