Skriv din beskrivning här!

Promdresses.

Det vankas ju bal för alla nior här på ön så tänkte att det skulle passa med lite klänningar. Här är några som jag hittat.
Gillade inte riktigt överdelen, men annars var den jättefin! Denna är ifrån Asos.com
Asos.com
Asos.com
Denna var en av mina favoriter, från Asos.com.
Också supersöt, tror att denna var från asos.com också..
Detta var också min favorit! Super snygg modell och tyget är också super snyggt. Jag vet inte om man ser så bra men över det blommiga tyget är det spets. Från Nelly.com
Också från Nelly.com
Det var några som jag tyckte var fina i alla fall. ha en fortsatt bra tisdagskväll!


galet finaaa

2011-05-04 · 19:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback