Skriv din beskrivning här!

Torsdag

Dagen var rätt okej. Brandövning under en skön svenska lektion, fick saker gjorda i alla fall och Sebben hjälpte mig. Sedan var det spanska och ordkunskaps förhör gick helt okej. Sedan var det lunch, och sedan iup. Pratade med sötaste killen i åttan! Han hade tydligen sett mig ute med Puma någon gång och frågade helt random om jag hade en hund. Hahah nutte. Sedan hade jag musik med Emma! Vi satt och sjöng lite och sen lärde jag mig Sweet home Alabama. Sen var det bild, jag hade krig med Rasmusen, jag som trodde att han blivit snäll. Näää. Sen gick jag hemmåt för att käka mellis, dra ut med Puma en snabbis där jag träffade Vivvan, sen drog jag vidare till stallet och red. Vi red ut och jag fick rida Kaj! Han är en asgullig sexåring, han var super pigg idag men det gick superb ändå. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir de One tree hill.
Poozz



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback