Skriv din beskrivning här!

Vilken dag.

Oh herregud så trött jag är! Är helt jävla slut. Men de har vart en bra dag, fick MVG på nationellt i spanska hörförståelse. Och så har jag goda chanser att höja mig från G till VG i bild. Yeeey! Där i mellan hann jag såklart göra bort mig, ingen normal dag om jag inte gör bort mig. Kom hem och gick en sväng med Puma, käkade mellis en snabbis också. Sedan bar de av upp till stallet. Träffade Amelie på bussen så vi pratade lite tills hon skulle av och resten av bussresan sov jag. När jag kom upp dit gjorde jag i ordning Tjorven och sedan ut på banan, idag hoppade vi och de var riktigt tråkigt.. Tjorven är ingen hopphäst direkt i alla fall inte idag. De gick as segt och var bara jobbig. Sedan åkte jag hem och käkade när jag kom hem sedan satte jag mig direkt med Författarporträttet och blev klar precis innan tolv typ. Då duschade jag och sedan pluggade jag engelska i en halvtimme, fyrtiofem minuter.. Tittade klart på dagen OTH avsnitt och nu ska jag sova. Så god natt på er gullisar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback