Skriv din beskrivning här!

FREDAG.

Matteprovet gick verkligen skit i morse men annars har dagen vart bra. Historian och svenskan var chill så det var najs. Sen ett lyckotjut med Fredzki för att fira in helgen i korridoren och glass på donken så var vi i hamn. Det hände en så kul grej på bussen också. Jag har ätit upp min mcflurry men sitter och klämmer på själva burken, sitter och har ett djupt och allvarligt samtal med Martina när vips flyger locket av med skeden i högsta hugg. Hahahah, så kul! Kom hem och bara chillade. Började se en film och gick ut med Puma. Sedan käkade jag middag och gick iväg till Olivia. Vi tittade på Idol tillsammans, supermyyys. Jag drack Oboymilkshake som var Olivias egna recept. KREDD. den var skitgod, sen shufflade vi i köket också hihi så kul. Nu är jag hemma och ska se klart på filmen, a little bit of heaven.





Hur gullig är inte min lilla bebis som kommer och lägger sig såhär om kvällarna?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback