Skriv din beskrivning här!

Min dag i punktform.

 

Sovit i 12 h.

 

Ätit äggmacka.

 

Promenerat med Olivia.


Powerwalkat med Fredrika.


Tränat mage och armar här hemma.


Valt sallad framför kebabtallrik.



Började med att verkligen sova ut, sedan åt jag frukost/brunch vid halv ett och vid ett träffade jag Olivia.

Vi gick i en timme ungefär, kom hem vid två och träffade Fredrika vid halv tre typ. Powerwalkade

den långa rundan idag så det känns i benen. Fredrika skulle dessutom gymma sen typ, ohmygod. Hej träningsnarkoman!


Nu när jag kom hem har jag rivit ut lite bilder ur nya solo till min önskelista. Hehe, den tar aldrig slut. :$ Och nu ska jag typ

duscha.













hehehe, du borde börja träna med mig och felle, vårat typ "gympass/danspass" va faktiskt kul ! :D <3

2011-11-22 · 22:20:13

asååå fan va vi köttade freddss <3 kbk emma!

2011-11-22 · 22:28:17

Jag får väl prova då giiirls!! :D <3

2011-11-22 · 22:31:06

jaaaaaaaaa fan va nirrepirre

2011-11-22 · 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback