Skriv din beskrivning här!

Mysdag.

Har vart med Emma i princip hela dagen. Först åkte vi till skolan där min bok ej var. Börjar få lite panik nu. Sedan åkte vi hem igen med ett litet stopp för mat på donken. Sedan åkte vi hem till mig dåra och bara chillade. Tittade på lite Pretty Little Liars och gick ut med Puma. Hon åkte hem runt sex och sen var jag ensam hemma ett par timmar. Nu ska jag se ett till avsnitt av PLL och sedan sova. Ska jobba 12-16 imorgon så har en liten sovmorgon iallafall så det blir skönt. När jag slutat ska jag ta mig till Vällingby för lite quality time med mamsen. Ska käka middag och se på bio så det ska bli kuuul! Hörs imorgon.
Snodde Emmas jacka för att jag frös och hon var överhettad...
Jag bjuder väl på denna bild med mina fyra dubbelhakor....
Lilla pumiiiis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback