Skriv din beskrivning här!

And you're gonna get some cuz I'm a prostitute.

Idag var jag i skolan, chillpill. Fick fnissatack precis innan biologi provet. Var jättenervös men hoppas att det gick bra! Sedan hade vi kemi där jag tappade livsglädjen, engelska fick tillbaks livsglädjen (kalle<3333), matte blev trött och tänkte på glass, snäste håll käften åt Olof när han bara var snäll och frågade vart jag låg i matten... heheh humörssvängningar i mitt <3. Kom hem och åt (maaat<3), sedan iväg på knatte träning. Idag var det två nya där så det var kuligt!! Pratade en sväng med Olivia också<3. Sedan åt jag mat och pluggade och mer än så hade inte kvällen att erbjuda.
I morgon ska jag unna mig. Jag tänkte först ta sovmorgon och på kvällen ska jag fika med Felicia och Fredrika. Mysisar. Men först ska jag se GG och få mig lite sömn. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback