Skriv din beskrivning här!

Livets lista.

BRUKAR DU KOMMA I TID:

Absolut. Sällan sen.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Av mig själv idag i Photobooth men av någon annan så var de igår. Av Oddman i klassrummet.


HUR KÄNNER DU DIG NU:

Sådär helt okej.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Jag gillar ju svart. Men färg också.

KAN DU LAGA MAT:

Njaa. Kan nog om jag vill, men lagar endasat mat när jag är själv och då orkar jag aldrig laga något mer än typ koka.

VAD TYCKER DU OM FÖTTER:

Rätt äckliga va?

VAD SAKNAR DU:

Olivia och Fredrika. New York.

Saknar dig apflickan<3

Så tuffa!!! Love you bebsiboo<3

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

Var nog i torsdags när jag såg Gossip Girl. Det var så sorgligt. Kommerom Blair gifter sig med fjanten och inte Chuck </3.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Absolut!!!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Pepsi max. Jo det är sant.

RAKAR DU BENA:

Oh ja.

ÄR DU NYTTIG:

Försöker. Till och från. Dock tappat det nu.

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?

På vardagar försöker jag lägga mig halv elva och somna innan elva.

VAD SKA DU GÖRA I VINTER?

Inget speciellt. Blir kanske en tripp till Göteborg eller London. Annars bara vara hemma och njuta.

PROJEKT JUST NU?

Inget alls typ.

VAD BORDE DU GÖRA?

Inget. Så himla skönt med lov.

VAD VILL DU GÖRA NU?

Inget speciellt. Ligger i sängen så har det bra.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?

Japppsi.

JAY LENO SHOW:

Jag och min far brukar se på det. Speciellt när jag vart ute någonstans och kommer hem sent så brukar jag och han sitta och skratta åt diverse program som dessa. Vi skrattar såklart inte alltid. Ofta är det rätt intressant.

VARFÖR HÅNGLAR MAN:

För att det är härligt.

ÄR DU BLYG:

Nej, eller ibland kanske. Blir jätte tyst när jag är obekväm.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

Halv elva.

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA:

Inget alls.

VILKEN SPORT SYSSLAR DU MED?

Ingen alls. :(

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?

Måste ju typ vart Guitar Hero i skolan.

VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?

Jag tror att det heter typ Achtung.

VILL DU HELLRE HA MAIL ELLER VANLIGA BREV?

Kärleksbrev vore ju något.

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM ÄR DUBBLET SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?

Nej.

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?

Ja men det klart!

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?

Ha massa sex.

BRUKAR DU SMINKA DIG?

Ja.

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?

Absolut!

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?

Jeans och en stickad tröja. Och mina nya klackisar. Hahah jag är skum.

VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?

Blond.

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?

Nej.

VAD VILL DU JOBBA MED?

Något med djur.

HAR DU TRÅKIGT JUST NU?

Njäe inte direkt.

VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?

Kärlek i alla dess former. Mormor och morfar. Vänner. Mamma. Puma. Killar. Kläder. New york.

VAD I LIVET ÅNGRAR DU?

Brukar inte ångra så mycket känns så onödigt, vad som är gjort är gjort.

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?

Rätt så blandat. Svenskt och Rnb mest typ.

KATEGORISERAR DU DIG SJÄLV I NÅGON STIL?

Nej, hatar kategoriseringar.

ÄR DU TRÖTT?

Nej.

SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON?

Sover allra helst med Pumiiiis.

BÄSTA GRUPP/ARTIST?

Massa olika ju.

HUR MÅNGA SKOR HAR DU?

Rätt många när jag tänker efter. Mest klackar typ :3 Men använder mest Converse.

FAVORITRÄTT?

Tacos, kebabtallrik, köttfärslimpa, sushi, fläskfile i svampsås med ost och ris, lasagne, kladdkaka.

VAD GÖR DU I MORGON?

Tar väl en sväng med Pumis och försöker kurera mig så jag kan träffa Olivis på måndag. Ska nog läsa lite också.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback