Skriv din beskrivning här!

Men tja bad update.

Igår mådde jag verkligen skit dåligt. Gick till skolan och kämpade ändå. Åkte hem, tittade på GG och somnade innan tio typ. Idag hade jag bara matte då vi fick tillbaks proven. Fick E/D!!!! SÅ himla skönt. Är riktigt stolt över mig själv. Käkade lite i skolan med brudzen och sen hämtade mormor och morfar mig nere vid stationen. Vi åkte vidare till Fotografiska för att se på Nick Brandt's utställning som var jättebra!!! Sjukt fina natur bilder på Afrikas djur. Rrekomenderar verkligen! Tog en tripp till Kista och unnade mig lite nya kläder eftersom att jag fick E på Spanska provet som jag knappt pluggat till. Så najs. Ni ska få se dem alldeles strax. Nu sitter jag i soffan och väntar på köttfärslimpa. Ha en mysig fredag hörrni!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback