Skriv din beskrivning här!

Sa du kanelbullensdag?!

Sitter och knåpar ihop ett träningspass inför i morgon. Ska träna små små små 7 åringar i basket då här på Ekerö. Det går sådär, är rätt svårt att veta vad en sjuåring klarar av och inte + att jag är själv, Martina är i Turkiet så jag är rätt nervös.. Men de kommer bli kul också. Skoldagen var helt okej, hade kemilabb sista lektionen och stannade kvar efteråt för att skriva färdigt en biologi labrapport. Det roligaste måste ju ha vart detta; Jag står vid mitt skåp och funderar vad vi har för läxor etc. Odd och Yannick kommer så jag snackar lite med dem. Märker att Yannick är heldeppig så frågar vad som står på och då visar det sig att Odd hade krossat honom i biljard, det var kul. Yannick såg på riktigt gråtfärdig ut. Han blev så ledsen att han åkte hem, jag och Oddi asgarvade. Åkte hem och nu sitter jag här. Har vart hemma i lite mer än en timme, funderar på att baka kanelbullar, hallå? Kanelbullensdag!! Hoppas vi har allt hemma bara, annars orkar jag inte. Vi hööörs<3
Shiiit, så trött jag ser ut! :|



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback