Skriv din beskrivning här!

Shiiiiet.

Har gått och blivit sjuk, det gick skit på biologi provet och antagligen kemi provet också, min mobil vägrar samarbeta dens sista veckor i livet så nu har jag en Sony Ericson utan massa nummer. Inget går riktigt som det ska. fml. Idag åkte i alla fall fredziboo i väg till landet där alla drömmar blir sanna! Kommer sakna henne men hon kommer att ha bajskul så det gör inte så mycket ;) Träningen idag med minisarna var så jävla kul!! Vi var typ sex stycken och det skulle komma två till nästa gång. Riktigt kul. det var hur mycket energi som helst, var helt slutkörd efteråt. Nu ska jag alldeles strax sova imorgon har jag sovmorgon så det är najs.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback