Skriv din beskrivning här!

Cause if one day you wake up and find that you're missing me.

Jag och Elin har haft en asmysig kväll. Åt hemgjord pizza till middag så att vi blev helt propmätta och inte orkade popcornen som vi köpt.. Sedan tittade vi på The Roommate, så sjukt jävla äcklig/läskig och the last song. Elin hade inte sett den så de var ett måste kände jag. Hon tog 00.10 bussen och sen gick jag en liten omväg eftersom att jag inte ville gå över skolgården eller vid dagiset. Så äckligt. Ska chilla här lite och sen ska jag sova. I morgon får vi se vad jag hittar på. Skulle behöva åka in till stan för att köpa present till Födelsedagsbarnet som fyller år nu i veckan. Wohoo.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback