Skriv din beskrivning här!

"Du är en överlantis Emma."

Hade en asbra morgon. Bussresan gjorde mig så glad :DDDD. Hehe :$ Hade till en början matematik hände inget speciellt. Jag, Martina coh Fanny satt och snackade om Mcdonalds mat hela lektionen typ hehe. Så vi drog till Vällingby på lunchrasten med några tjejer. Asgott. Efter de hade vi svenska också rätt så chill satt bara och lyssna på redovisningar och fick sluta tidigare. Efter de åkte jag till Vällingby igen och bytte jackan till en annan storlek. Sandrish lurade med mig på hennes buss så de tog typ en halvtimme extra för mig att ta mig till Kista... När jag väl kom dit gick jag först lite i centrum. Köpte en tröja och lite snodds. Sedan gick jag ner till mormor och morfar och nu sitter jag bara i deras ubersköna soffa och chillar och väntar på mat. TACOS!!!!!!
Jag och Ida hittade Obamamints inne på Lagerhaus.
Luuuuunch!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback