Skriv din beskrivning här!

Fredag in my heart<3

Världens roligaste grej hände imorse men orkar inte dra allt men Odd är förjävla rolig när han överreagerar på allting. Hahah. Kommer till skolan och får reda på att Nick inte ska sluta utan att han bara drev med alla weho!! Och jag och Fredrika var inte arga på varandra länge efter att jag postat inlägget igårkväll. Meganajs. Vi hade som sagt svenska diagnos idag och jag hoppas att det gick bra. Åkte hem och sov, åkte till Brommaplan och köpte Sushi och Pepsi Max. Snart kommer de lite människor över och ska kolla på vårt gamla matbord och bäddsoffan som jag lagt ut på blocket, så jag hoppas att de blir lite klirr i kassan! Efter de blir de väl middag, Freddan kommer hit och så ska vi se Idol tillsammans, myyys. Ska upp tidigt i morgon för att gå coachutbildning i Vällingby och efter de åker jag till stan och kollar in utbudet av kläder. Möter troligtvis upp Fredrika och kanske Sagis en stund. Är lite depp dock över att utbildnigen är 900-1100 :( ingen sovis..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback