Skriv din beskrivning här!

Magisk torsdagskväll.

Skolan var rätt chill. Hände massa gulliga saker hela dagen typ, wiho. Åkte hem och gjorde mat åt mig och brorsan. Sedan bar det av mot Gröna Lund med Fredrika. Vi hade sällis med Maria till Fridhemsplan också :D. Oskar var fan helt fantastisk!! Fick höra alla låtar som jag ville höra så var helnöjd! På hemvägen hände de massa tråkigheter men kan berätta en grej. Jag och Fredrika står och snackar om kärlek och killar och så och hon  försöker förklara att jag kanske inte kommer glömma honom så enkelt som jag trodde och lalalala. Mitt under detta djupa samtal utbrister jag: Har jag kolasås i mitt hår?! Hahah hade ätit en sundae på donken innan så hehehe. Fredrika blev lite irri. Men nu ska jag sova. Imorgon ryktas det om nollning..... wää.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback