Skriv din beskrivning här!

Somliga ljus brinner aldrig ut.

Skolan varade väääääldigt länge, gick 0825-1550. Sjukt jobbigt. Var helt flummig på matten som låg på eftermiddagen. Heheh. När jag kom hem pratade jag lite med mormor och morfar som var här och rastade Puma, tacktacktack<3, dem har vart på vift nere i Skåne och Öland så ville prata med dem och se hur dem haft det. Har ju släkt där nere och allt verkade bra. När dem åkte gick jag och Olivia en prommis, mycket trevligt och mysigt. Lite mindre mys när vi stöter på en pekfingerlångs stor syrsa. Wääh. Efter de har jag bara myst i soffan med mamma och Puma. Nu tänkte jag snart sova, är ju fortfarande lite sjuk så måste passa på nu när man inte har så mycket läxor. Är feta sugen på jackan, den gråa tröjan och pälskragen också. Har lite cash över så kanske köper mig det i helgen eller så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback