Skriv din beskrivning här!

det kommer aldrig bli du och jag om man ska tro på allt som din mamma sa.

Maskinen är livet<333
Igår fyllde Gustav år så vi firade honom lite. Mormor och morfar kom över på kvällen och vi åt god mat och så. På dagen gjorde jag inte så mycket... Låg i sängen och var ute jättelänge med Puma typ.
Idag har jag jobbat, pluggat och försökt att träna men blev sjukt illamånede och yrslig så gick hem när jag sprungit en bit..
Min vecka är helt fullproppad med grejer: Imorgon går jag till fyra i skolan sedan ska jag träna direkt efter. På tisdag ska jag köra box mellan fem och sex sedan hem, käka och sedan träffa Olivis. På onsdag är det knatteträning, på torsdag är det skola sedan ska jag växla pengar och sedan fira mig och morfar hemma hos mormor och morfar.
OCH PÅ FREDAG FLYGER JAG TILL NEW YORK. Och på lördag fyller jag 17!! 
hihi mys i sängen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback