Skriv din beskrivning här!

Heje

Blev visst inga New York bilder igårkväl var så himla trött att jag somnade typ.. Hah. Inte har det vart bättre idag alltså. Vi hade håltimme så jag la mig i soffan mellan Martina och Elin och somnade, vaknade av att jag snarkade.. heheh. Igår efter skolan träffade jag Olivia igen! De var jättekul att se henne! Hade saknat henne för mycket!! Vi catchade och gav varann presenter. Fick ett JÄTTEFINT halsband. Taaack <3
Idag slutade jag vid två och åkte hem till Freddan vi gick hem till mig och sen gick vi en sväng med Puma, sen gick vi till centrum och jag handlade godis som jag ska mumsa på lite senare. Sedan hem till mig igen och ge varann försenade födelsedagspresenter. Av henne fick jag en jättefin box, en skyddsängel och ett nagellack. Kan visa er bilder på allt lite senare. Sedan visade jag henne världens roligaste video!!! Asså omg så jävla rolig. Vi kollade lite kadidje hahah noobs och vid sju gick hon hem typ då åt jag middag och sen har jag inte hittat på så mycket, har precis börjat packa, ja ni hörde rätt. Ska iväg ett par dagar, igen! Ska åka till Riga.. Gustavs hockeylag ska på cup och jag ska hela vår familj ska såklart ner och kolla! Ska bli rätt kul faktiskt. Åker imorgon och kommer hem på måndag mitt på dagen eller så. Så nu kanske det blir glest ett par dar igen sorry babeeees! <333
Lite kul att dem båda hade köpt ängel saker, hihih.


bloggggaaa rååååååå

2012-05-04 · 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback