Skriv din beskrivning här!

imorgon.

Okeeei. Igår var jag i skolan ett par timmar hade bara två lektioner så det var chill. Hängde kvar med Fredrika och Fanny och så. På kvällen tränade jag och Martina småfolket, de gick bra och så typ, kom hem och åkte till kista för att växla pengar. Idag var jag i skolan och blev lite firad med ballonger, seprentiner och muffin hihih fina vänner<333. Sedan åkte jag hem och chilla ett tag.. Vid fem åkte vi till mormor och morfar där jag blev lite firad igen. Fick ett smyckesträd, en bild inramad på Puma, tre iPhoneskal och lite pengar. Åt jättegod mat och så. Skulle träffat Olivis också men hann inte de :(( känns tråkigt men vi ska ses på lördagen när jag kommit hem.
Åker alltså till bästa älskade New York imorgon. ÅHHHHHHH. Planet lyfter 14.10 så ska åka hemifrån halv elva eller nåt så hinner kanske slänga in ett inlägg. Kommer hem fredag den 13. Men har iaf bestämt mig för att inte ta med mig datorn.. Så att jag verkligen kan slappna av och så, vi har internet på hotellet men känns ovärt att släpa.. Kanske uppar via instagram och twitter lite om hur jag har det och så.. Heter soderkvist på instagram och emmasoderkvist på twitter så ni kan ju kika in där ifall ni har lust :)
IMORGON ÅKER JAG TILL NEW YORK. Kan fortfarande inte fatta det.
Vi hörs imorgon iaf pusssssss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback