Skriv din beskrivning här!

Sista dagen av sommarlovet.

 Hej på er! Idag var det min sista dag av sommar lovet. Dock har jag inte gjort något speciellt hehe. Åt en god frukost var ute med Puma, diskade, tvättade och städade mitt rum typ. 
Har haft lite me-time nu på kvällen och tagit en lång dusch, haft ansiktsmask och hårinpackning. Hihi, så nu är jag ren och fräääsch. 
Känns faktiskt helt okej att börja skolan imorgon.. Blir alltid så uttråkad de sista dagarna på sommarlovet. Så det ska bli skönt att få tillbaks lite rutiner och så. + att mitt schema suger inte. Senaste dagen är 15.15 Och börjar bara 8.00 en gång! Så jag är nöjd. 
Men nu ska jag njuta lite till bara genom att kolla på Glamourama och läsa bok. Heidooo. 
 


saknar diig! du, jag o freddy borde ses snarast! :D pusss

Svar: Saknar dej med ju!!!! Ja vi styr upp något snarast!!! :D Pusssss
Emma Söderkvist

2012-08-22 · 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback