Skriv din beskrivning här!

Freakin paradise.

 
 
 
 
Hit ska jag på torsdag. Seychellerna som ligger en bit utanför Afrikas östra kust alltså mellan Afrika och Indien. Jag ska åka med mams, paps, och brorsan för att fira pappas 50 års dag på lördag och att päronen vart gifta i 20 år. Dock var bröllopsdagen i somras menmen.. Vi stannar i tre freakin veckor och ska åka runt på tre olika öar. Varav en har top 10 vackraste stränderna i världen. Tror i och för sig att det finns fina stränder överallt men aa. Ska bli så jävla skönt och freaking underbart. Har längtat i ca 8 månader. 


Inte alls avis.................. O.o

Svar: Heheheh :))) :$
Emma Söderkvist

2012-12-11 · 16:32:07

vill ba gråta. kan inte ens beskriva min avundsjuka

men ha det så jävla bra då!!!!!! :'(

Svar: hehehe. Jag ska tänka på dig när jag ligger och steker ;) Jamen tackaaarrr! Du får också ha det jävligt bra här haha!!!! :D PUSSIS
Emma Söderkvist

2012-12-12 · 11:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback